Saturday, April 28, 2012

Wie weet



Toyen
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyen



Heb mij onlangs weer ongerust gemaakt over administratie dat ik misschien niet op tijd gedaan zou krijgen.

Dan realiseerde ik mij gisteren dat ik niet in paniek hoef te raken, aangezien ik de taken op tijd voltooid zou krijgen.

Het amuseerde mij toen ik dat ontdekte, echt typisch ik werd voor niets gestrest.

Ik moet onze belastingaangiften doen, op het ogenblik wacht ik op een paar documenten die ik moet bij voegen.

Wat mij vrolijker maakte, was dat ik mijn belastingaangifte van vorig jaar als exemplaar voor dit jaar kon gebruiken.


De meeste punten zijn het zelfde ik moet slechts de getallen verandern, dus geen paniek nodig, maar ik doe het elke keer.

Het andere ding dat werkelijk de druk verlichtte, is dat ik hoorde van onze kennis die onze belasting doet, dat ik tot de tweede week in Mei heb om de documenten aan hem in te dienen.

Op Woensdag had ik een bezoek van twee vrienden, Cecile en Anne, heel gezellig en werkelijk nuttig.

 Ik vertelde  dat ik bezorgd was dat ik niet mijn beroep tegen de gemeente kon bijwonen die mij de airconditioning weigert.

Ik dacht niet dat wanneer onze vrienden Anja uit een brief van mij voorlest, die alle problemen beschrijft die ik heb wanneer het in de zomer  warm wordt, dat het effectief is zonder mij.

Cecile zei onmiddellijk dat als ik mijn verklaring voorbereid, zou zij vóór de hoorzitting mij filmen.

Op die manier zal het hof kunnen precies zien wat mijn situatie is, en misschien zou dat hen kunnen overreden om het besluit van de gemeente te vernietigen.

Terwijl ik absoluut geen geloof in het rechtssysteem heb, niettemin zal ik het een goed schot geven, en wie het weet zou ik zelfs kunnen winnen, wat uitstekend zou zij





No comments: