Thursday, April 12, 2012

Plezier met Dragon Spraakherkenning

Antonio Pedro



Ik geniet werkelijk van gebruik van de software van Dragon stemerkenning; het is werkelijk zo veel gemakkelijker nu voor mij, dan worstelend met het toetsenbord.

Niet zeker wat gebeurde, maar ik slaagde erin om de  spell checker te openen, en deed een controle van mijn eerste zin, aan het eind zei het beëindigde was, en ik zei o.k. en het sloot de spellchecker.

Werkelijk hoop dat  ik erin ben geslaagd om te weten te komen zeer spoedig, wat de bevelen zijn zodat ik kan tussen toepassingen navigeren.

Zodra ik de bevelen ken, zal het zelfs nog meer pret zijn die Dragon te gebruikt, ik had het niet verwacht dat het zo gemakkelijk was om te dicteren. .

In tegendeel is het veel gemakkelijker; het laat mij zeer gemakkelijk mijn gedachten te  schrijven wat goed is.

Het is niet makkelijk in de laatste uren omdat de laptop opeens stopte en ik kon het niet weer opstarten.   

Na het proberen voor ongeveer een uur om het weer opstarten te krijgen, ik heb Richie geroepen, ik wilde hem ervoor niet storen, omdat ik wist hij kookte.

Richie bracht de externe harde schijf en probeerde om laptop weer te starten, het vergde een half uur alvorens hij de optie om van de harde schijf kreeg te beginnen.

Dit was zeer ongerust  maakend, ik dacht werkelijk dat het stuk was en ik zou nooit meer de laptop opnieuw gebruiken.


Ik ben zo gelukkig dat Richie het opnieuw werkend kreeg, het is nu zes uur maar ik ben blij, en de post werdt 263 woorden geschreven in 20 niet slechten voor een beginner.

No comments: