Sunday, August 12, 2012

Genieten Van De Avond.

Roberto Matta.


Zaterdag was een  mooie dag  met Angela; wij hadden veel plezier met praten en lachen, vooral over onze tijd op Hillcroft College van 1991 tot 1992.

Grappig om te denken dat dat is al 21 jaar geleden, het is verbazingwekkend hoe de tijd vliegt door, ik kon nauwelijks geloven het was zo lang geleden nu en toch voelt het niet zo lang.

Een fles prosecco smaakt nog beter wanneer het gedeeld is met vrienden, een fles werd geopend op vrijdag middag toen Anja hier was.

Angela en ik hebben het gisteren middag op gedronken, ze opende de tweede fles in de vroege avond, het was leuk samen met haar.

Richie heeft een heerlijke maaltijd gemaakt; het was tofu en spinazie curry, komkommer raita, linzen dhal, basmatirijst en pittige papadam.

We hadden een fijne avond met zijn drieën en net als de vorige nachten zieden wij pas goede nacht tot na 02.00.

Het was dat een geweldige avond doorgebracht met veel lachen en wij hebben een geweldige tijd gehad genieten van elkaars gezelschap.       

Jammer te denken dat Angela zul ons reeds verlaten hebben morgenmiddag om 15.00 uur om terug te vliegen naar Engeland.

Dat is morgen vandaag is nog steeds zondag en ze is nog steeds hier dus we kunnen genieten van de rest van de dag met nog meer lachen en genieten van elkaars gezelschap.

Het is fijn  om vrienden te zien, elke keer als iemand logeer bij ons genieten wij ervan omdat het is echt heerlijk om te praten met andere mensen.

Deze bezoeken laten me beseffen hoe vrij geïsoleerd we zijn, soms is de enige persoon die we hier zien is mijn aardige fysiotherapeut Matilda.

Ik denk dat is het leven, wij zijn allemaal bezig met ons eigen leven en dat maakt het moeilijk om tijd te vinden voor anderen.

Leven is gewoon zo voor iedereen,  alles wat we kunnen doen is er het beste van het te maken, ik ben zo blij dat ik heb begrepen dat het is de beste strategie  voor mij en voor ons, Richie en ik.

Zodra ik een foto heb gevonden en dit stuk geplaatst, ga ik om te genieten van de avond met Angela en mijn schat Richie.           

No comments: