Tuesday, August 21, 2012

Optimistische Anticipatie.

 
Roberto Matta


 Vanochtend was niet mijn favoriet, omdat Milou, de wond verpleegkundige van de rehabilitatie kliniek was hier om te kijken naar de vooruitgang van de wondgenezing.

Milou is een fijne jonge vrouw; zeer bekwame in haar werk, ondanks dat ik erg nerveus voor dat ik een bezoek krijg, net zoals ik deed toen Ton ons elke twee weken bezocht over twee jaren voordat hij met pensioen ging.

Het is echt heel grappig hoe angstig ik vóór deze bezoeken ben, maar ik denk dat het heel begrijpelijk is, omdat het niet erg prettig is om elke twee weken iemand langs de hebben die je bil komt bekijken.

 Ik heb totaal vertrouwen in het personeel van de rehabilitatie kliniek, maar toch hoop ik dat de wond snel geneest, zodat ik ze niet hoeft te zien om de twee weken.

Vandaag Milou heeft ons meegedeeld dat de wond was kleiner dan toen ze het zag twee weken geleden, dit is zeer goed nieuws.

Ze kon niet zeggen  wanneer ze dacht dat het zou worden totaal genezen, maar Milou leek echter zeer optimistisch.

Ik denk dat ik zal proberen ook optimistisch te zijn, al is het moeilijk om te doen vooral omdat ik nu in bed ben sinds 23 februari dit jaar.

Volgende week woensdag zal ik de Seetech computer krijgen, die net op het laatste moment komen zal omdat mijn handen niet goed functioneert.

Vandaag heb ik moest ik mijn duim gebruiken om de cursor te verplaatsen, alsmede toepassingen openen en sluiten.

Gezien het feit dat vier jaar geleden dacht ik dat  mijn hand functie niets meer goed was, aangezien dat het moeilijk was  heb ik zeer goed gedaan om zo lang te blijven typen.      

Maar in het afgelopen jaar, was ik alleen in staat om korte stukken te schrijven voor mijn blog elke dag, dit was frustrerend maar het was de beste dat ik kon doen.

Hopelijk mij zal zitten kundig voor snel leren hoe te gebruiken Seetech, mijn plan is om te schakelen tussen spraakherkenning Dragon's en Seetech.

Dit was een suggestie van Matilda mijn fysiotherapeut, die dacht dat ik liever spraakherkenning gebruiken om te schrijven van mijn stukken en Seetech te corrigeren met.

Heeft ook surfen het netto, antwoord mijn mails, lees de kranten en veel andere dingen die zullen veel makkelijker voor mij om te doen.

Ik ben kijken ernaar uit om de nieuwe apparatuur volgende week, hoewel ik ben ook bezorgd of mij zal zitten kundig voor informatie over het gebruik van de nieuwe apparatuur zo snel als ik wil.


No comments: