Friday, August 31, 2012

Fijn Bezoek.


Roberto Matta. 


 Vandaag begon het koud, in feite het is vanwege de koud dat ik wakker ben geworden; was snel met Richie overeengekomen en hij ging onmiddellijk allebei ramen dicht maken.

In eerste instantie hielp dit me om weer te slapen, alleen was ik weer vrij snel wakker, want het was zo koud in de slaapkamer.

Richie zetten de centrale verwarming aan, die was verbazend om te doen op 31 augustus, vooral om dat slechts  een week geleden hadden wij een hittegolf met temperaturen van 35°.

Nadat Richie kwam terug van de honden rond het blok te nemen, zei hij dat het was net als oktober buiten, volgens hem waren er mensen een lange jassen en sjaals.

Vanmiddag had ik een aangenaam bezoek met Anne, zij kwam rond om 14.00, ze zag er heerlijk ontspannen uit na haar vakantie in Italië met haar zoon.

Het was leuk om haar te zien en om haar vakantie foto's te zien, Anne en haar prachtige zoon, Okhai leek te hebben een geweldige tijd op een prachtige locatie.

Ze bracht heerlijke  broodjes van de Surinaamse broodjeszaak, hete pittige Tempe voor Richie, voor zichzelf hete pittige garnalen en ik had hete pittige bakkejauw.

De broodjes waren heerlijk en zelfs nog meer met wat toegevoegde hete pepersaus gemaakt met scotch peper, de beste hete peper ooit vind ik.

Alle te vroeg moest Anne ons verlaten, ze beloofde om snel terug is te komen, wat zeer aardig zou zijn, het is goed om mensen te zien, vooral vrienden.

Toen Richie wilde vertrekken met de honden naar het Park, hebben wij gemerkt dat de dikke bewolking was verdwenen en was vervangen door prachtige blauwe luchten en zonneschijn.

Het was Oktober voor het meeste van de dag en terug naar augustus om 18.00 uur, ik denk niet dat het warmer wordt, omdat de bries door het raam heel cool is.

Ik ben aan het genieten van de zonneschijn en blauwe luchten die een echt mooi gezicht om te zien aan het eind van de dag.

No comments: