Tuesday, August 14, 2012

Genieten van het moment.


Roberto Matta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Matta



Verbazingwekkend dat ik gisteren niet huilde nadat Angela weg ging om naar Engeland terug te gaan, ik heb een beetje gehuild, terwijl ze nog steeds hier was.

Dat was toen wij over haar vertrek naar huis spraken, en ik haar vertelde dat het niet makkelijk voor mij was om afscheid te nemen van haar.  

We hebben allebei overeengekomen dat het niet nodig was om te huilen,    dus ik zei dat was genoeg en droogte mijn ogen, nooit denken dat mijn tranen echt zou stoppen.

Ben zo blij dat ik niet huilde nadat ze ging, het betekent niet dat ik ben niet verdrietig omdat ik het ben, nu Angela is naar huis gegaan.

Het was een prachtige bezoek, die we allemaal opnieuw spoedig willen laten gebeuren wanneer Angela kan wegkomen.

Het was zo goed om haar te zien, bezoeken met haar zijn altijd te kort, dat is gewoon hoe het is.

Vooral met goede vrienden zoals Angela is, met hen is elk bezoek veel te kort, eer is nooit genoeg tijd om te alles zeggen  alles wat men wil zeggen.

Ik denk dat dit benadrukt waarom het belangrijk is om te genieten van het moment en het beste van alles te maken wat beschikbaar is, ik blij ben dat ik dat ook doe.


No comments: