Thursday, August 16, 2012

Leven Voor Vandaag.

 
Robertbo Matta.

  
Gisteren was een verschrikkelijk middag voor zowel Richie als mezelf, ik ben blij dat ik niet meer voel, anders zou het erg ongemakkelijk voor mij zijn geweest.

Gelukkig had het een goed einde, maar het heeft ons erg nerveus gemaakt voor de volgende vervanging van de katheter in één maand tijd.

Voor het moment zal ik proberen om het uit mijn hoofd te zetten, dit lijkt te werken in een beperkte manier.

Het weer wordt warmer vandaag en volgens Matilda, mijn fysiotherapeut zal het 30 ° worden in het weekend.

Wat is verbazingwekkend is het feit dat het is al 16th  augustus en ik lig nog steeds in bed geduldig te wachten dat deze oude litteken druk wond uiteindelijk is genezen.  

We hebben gewacht nu sinds 23rd  februari voor het te genezen, tot nu toe ziet het er goed uit, helaas zonder het soort vooruitgang dat wij willen.

Het is echt moeilijk voor mij om geduldig, positief en optimistisch te blijven, ik doe mijn best,  maar ik vind dat deze nieuwe lange periode in bed moeilijk is.

Niet verwonderlijk denk ik, ik zou bovenmenselijke moeten zijn overweg te kunnen met deze opsluiting in mijn slaapkamer voor zo lang.

Toen Richie mij vertelde dat hij bloed gevonden had in mijn broek op 23 februari was het een verschrikkelijke schok.

Toen hij vertelde me dat hij was zeker dat het zou worden genezen in twee of drie weken,  wist ik meteen dat het langer zou duren.

Maar ik dacht niet dat het zo lang zou duren, ik dacht dat ik zou uit mijn bed  zijn ruim vóór Jaya’s  bezoek op 3rd mei.

Toen dat niet gebeurde  was ik optimistisch dat het gebeuren zou voordat Angela kwam om ons te bezoeken op  9 augustus, maar dat is niet gebeurd.

Wat ik moet doen is het uit mijn gedachten zetten en niet denken over wanneer de wond zal genezen.

Mijn beste plan is nu weer concentreren op het hier en nu en niet op wat misschien zou gebeuren, ik kan alleen leven voor vandaag en moet morgen vergeten.
  

No comments: