Sunday, August 26, 2012

Fijne Herrineringen.

 Roberto Matta.



Vandaag is een andere onvoorspelbare dag, 1 minuut lijkt het aangename, de volgende is er opeens hevige stortregens,  het is net als April en niet augustus.                                                            

Globale opwarming van de aarde is echt begonnen ons te beïnvloeden nu, zoals al onze seizoenen zijn omgedraaid, zomer in de lente en herfst in de zomer.

Ik sliep weer echt goed afgelopen nacht; Ik ben zelfs in geslaagd om door te slapen tot 12.00 uur vandaag, iets wat ik niet heb gedaan in jaren.

Dat betekent dat ik ben laat naar de douche, toilet gegaan, maar geen zorgen want het is leuk om een luie dag op zondag kunnen hebben.

Het herinnert me aan zondagen voordat ik had MS, toen hield ik van een luie ochtend, liggend in bed, thee drinken en jointjes te roken  en praten met Richie.

Aangename herinneringen van happy days, we hadden in die tijd een mooie Staffordshire Terriër Kruis genaamd Daisy.

Ze vond het fijn om bij ons in de slaapkamer te zijn; ze zou op commando  haar bed, alsmede haar deken naar onze slaapkamer dringen, het bed zou ze naast de verwarming plaatsen en de deken in bed voor haar om lekker onder te gaan.

Daisy was dergelijk zeer slim, en  ze wist ook hoe zij haar speelgoed aan het eind van de dag weer terug deed een speeltuig doos, die geen andere hond die we hebben gehad sinds  kan doen.

Onze trio van prachtige honden, Marleen, Cyril en Tina zijn heel goed samen en maken een prachtig gelukkig pack.

Wat is echt briljant is te zien hoe gelukkig en vol vertrouwen Cyril is geworden; zijn vertrouwen is enorm gegroeid sinds het begin van het jaar.

Eindelijk mag hij  een hond zijn, iets  dat hij niet was toegestaan om te doen in zijn oude huis, verschrikkelijk om te denken aan een actieve hond zoals Cyril beroofd van naar buiten gaan en rennen en spelen.

 Ik ben zo blij dat we namen hem in januari 2011; het is een hele uitdaging geweest om te proberen om zijn vertrouwen te winnen, nu een jaar en zeven maanden later hebben we een mooie hond.

Honden een nieuw huis geven is  de moeite waard om te doen vooral omdat het betekent het vermijden van honden kopen van puppy boerderijen, iets wat wij niet acceptabel vinden.

Ten slotte is de regen gestopt en het weer is verbeterd en om precies  20,00 vanavond kwam de zon en de hemel is blauw nu.

Richie maakt ons een heerlijke diner, waar ik echt naar uit te kijk, nadat we hebben gegeten zal ik een kunstwerk zoeken en dit op mijn blog zetten, happy days.







No comments: