Thursday, August 09, 2012

Veel Plezier Met Een Goeie Vriendin.

 
Roberto Matta
Vandaag is een spannende dag, een zeer goede vriend Angela komt op bezoek voor vier dagen, zij zal aankomen rond 17.00 uur vanmiddag.


Richie is ook blij om haar weer te zien, speciaal naar zo'n lange tijd, het is vier jaar sinds de laatste keer dat zij hier was  in september 2008.        
                      
Zij is hier op bezoek tot maandag middag, dan helaas gaat haar vliegtuig om 18.00 en om dat Engeland een uur tijdsverschil heeft met ons zouden zij ook landen in Bristol ook om 18.00

Maar ik ga niet echt daarover nu na te denken in plaats daarvan zal ik mij concentreren op deze middag en hoe leuk het wordt wanneer Angela hier is

Mijn plan is om elke dag te schrijven maar  misschien niet zo veel als ik normaal schrijf,  ik zal schrijven over hoe het bezoek met onze mooie vriendin Angela gaat.  

Richie is onzer woning schoon aan het maken, hij wil dat het hier mooi uit ziet voor onze bezoekers aankomst later deze middag.

Het zul grappig zijn om te zien hoe de honden reageren op Angela; ik ben zeker dat het zeer

 goed zal verlopen, vooral omdat ze honden zelf heeft gehad en weet hoe ze te behandelen.

Nou ik heb zojuist had een mooie fysiotherapie sessie met mijn heerlijke fysiotherapeut Mathilde, nu ik voel me ontspannen en kijken uit naar het hebben van plezier met Richie en onze goede vriend Angela.           

1 comment:

Anonymous said...

wens jullie een heel fijn weekend met jullie vriendin.
geniet ervan,
liefs
Joke