Wednesday, August 01, 2012

Positief Nieuws.

 
Roberto Matta
http://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Matta


Gisteravond sliep ik goed dit heeft mij verrast om dat ik had heel veel pijn en ongemak, evenals extra spasmen gisteravond laat.

Vanmorgen sliep ik door tot 09.30, dan werd ik abrupt wakker vanwege de pijn die te wijten was aan slecht in bed liggen.

Richie gecorrigeerd snel mijn positie dit verbeterd hoe ik mij voelde, THC damp heeft geholpen om mij nog beter te laten voelen.     

 Mijn arm oefeningen doen met Richie's help tegen de spanning in mijn armen en zodra Richie had mijn been oefeningen gedaan voelde ik mij zelfs beter.

Een douche, schone kleren en een spray van prachtige Lolita Lempicka parfum, evenals een paar paarse oorbellen was goed voor mij en ik was klaar om onze vriendin Anne te zien.

Het was een aangenaam bezoek, zij is heel aardig en het is altijd een plezier om haar te zien   en haar nieuws horen.

Het bezoek was over veel te snel, maar het was goed, gisteren middag had ik ook een bezoek van een andere aardige vriendin, Cecile.

Altijd goed om haar ook te zien, wanneer het mogelijk was  zou ik ze veel meer zien ze zijn beide zulke goede vrienden, die het goed is om vaak te zien.

Deze middag heb ik Dagma, onze huisarts, gebeld omdat ik haar een aantal vragen wilde stellen.

Een van hen was of Mathilde mijn fysiotherapeut nog steeds handschoenen moest handschoenen tijdens onze fysio sessies.

Dagma zei dat dit was niet langer nodig, dat het alleen belangrijk om te doen terwijl we de lotion gebruikten.

Ze vertelde me ook dat de antibiotica een goede invloed op Richie hadden,  de resultaten van de laatste tests hebben laten zien dat er minder levende bacteriën aanwezig waren.

Onze arts is zeer optimistisch dat de antibiotica werkt en zij denkt dat Richie binnenkort vrij is van deze vervelende bacteriën.  

Het nieuws is zeer goed en heeft ons beide goed gedaan, juist wat we nodig hadden, het is altijd goed om  positief nieuws te horen.

No comments: