Tuesday, August 28, 2012

Naar Morgen Uitkijken




Het is een aangename dag vandaag, gek genoeg was de zon sterker na 18.00 uur vanavond.

Morgen om 11.00 uur zul iemand van RTD Het Dorp  hier komen, met de Seetech computer met hen.

Ik kijk ernaar uit, mijn linker wijsvinger functineert niet meer goed en soms moet ik ook mijn duim of knokkel gebruiken.

Geen van beide is zeer efficiënt en het kost me leeftijden om te klikken op iets, wat enorm frustrerend is.

Ik hoop dat ik vanaf morgen de computer zonder deze onnodige belastingen kan gebruiken, dat zal fijn zijn.

Mijn plan is om mijn blog, evenals e-mailberichten, brieven en Word-documenten schrijven met behulp  van de Dragon spraakherkenning.

Ik kan alle de correcties en het bewerken met behulp van de Seetech software die zeer handig  kan zijn als ik de cursor meer kan gebruiken.

De Seetech zal zijn handig voor het surfen op het Internet, en om mij te helpen andere blogs te bezoeken, iets waar ik ben enorm benieuwd naar.

Ik ga dit kort  houden deze keer en het plaatsen op mijn blog en dan ik kan ontspannen en genieten van de zon buiten.

No comments: