Monday, August 20, 2012

Een Fijne Afleiding

Roberto Matta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Matta 

Vanmiddag vertelde Matilda mijn fysiotherapeut dat het koeler was buiten, dan het was in hier binnen ondanks de airco. 

Toen Richie uit het raam leunde om het te controleren, ontdekte hij dat ze gelijk had en het was inderdaad koeler buiten dan binnen.

Het was leuk om de airco uitschakelen na vier dagen van het aan hebben in de deuropening van de slaapkamer.

De warme lucht die gegenereerd wordt door de airco  wordt verwijderd door de afzuig installatie die aanstaat in het toilet, een deel van de hete lucht ontsnapt in de hal.

Omdat we het niet goed kunnen installeren zodat de warme lucht buiten gaat, wordt het extreem heet in de hal en in de slaapkamer.             

Dus ik wordt niet alleen warm om dat ik verder van de airco ben in de slaapkamer maar ook door de hete lucht die niet naar buiten kan gaan.

Op dit moment leun ik dramatisch aan de linkerkant als of ik aan het surfen ben, een aangename fantasie misschien, helaas is de realiteit ongemakkelijker.           

Als Richie terug is van het Park met de honden, zal ik hem onmiddellijk roepen om mijn positie te verbeteren hoe ik zit, gelukkig kan ik desondanks nog steeds mijn spraakherkenning gebruiken.

Er is iets heel grappig om dit stuk bijna liggend te kunnen schrijven speciaal na alle problemen die ik heb gehad, ben ik er in geslaagd om het toch te schrijven.


 

No comments: