Friday, August 24, 2012

Het leven observeren.


Roberto Matta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Matta



 Het schijnt dat de korte week van zomertemperaturen van tussen de 30 ° en 35  tot een einde is  gekomen, en een dikke bewolking is terug over Amsterdam.

Het is alleen 19.30 uur, maar het ziet er veel later uit, ik denk dat we evolueren langzaam naar langere nachten en kortere dagen.

Helaas komt de zomer die we niet echt hadden tot een einde, toen ik mobiele was dit tijd van het jaar mooi, vooral de prachtige zonsondergangen vanaf nu tot het einde van oktober.

 In bed 24/7 zijn,  lijkt alles samen worden gemengd, het leven is iets dat ik observeren, maar dat ik niet in deelneem.

Vreemd om te denken dat ik  nu niets kan doen, vooral omdat ik altijd zeer betrokken was waar ik heb geleefd.

Het is zo donker al dat ik heb de lamp naast mijn bed aan gezet, het is een jammer, maar dat is wat er gebeurt wanneer het wordt eind van augustus.

Vandaag is 24th van augustus, het is Megan's verjaardag in mooie Devon, ze is 19 vandaag, hoe ik wou dat we hadden erbij geweest om te vieren met haar en haar ouders Brian en Angela, alsmede haar vrienden.

Vorge nacht omdat het was weer erg laat geworden, zodat ik nam een slaap tablet om ervoor te zorgen dat ik goed sliep, het was zeer effectief, zozeer zelfs dat het me leeftijden nam om goed wakker te worden.

Ik ga dit kort houden vandaag, zoals ik de spelling zal checken en dan zal ik  kijken voor een afbeelding op het Internet en publiceren, dan is het mijn bedoeling om te genieten van de avond met mijn lieve schat Richie.






No comments: