Friday, August 17, 2012

Positief Zijn Helpt Mij.


Roberto Matta.            



Zomer lijkt te zijn kort terug naar Nederland, tijdens de dag vandaag  was het erg warm, het voelde alsof het was 26 °.

De temperatuur is ingeschat om te gaan tot 30 ° in het weekend, dit is niet waar ik op zoek ben, hogere temperaturen zijn niet meer goed voor mij.

Nu aan het einde van de middag begon de wind te waaien en ik ben begonnen af te vragen
 of we de regen storm die Engeland heeft zullen krijgen.

Ik ben bang dat dit weekend en misschien de hele week zou temperaturen van 30 ° zijn, gelukkig hebben we de mogelijkheid om een mobiele airco te gebruiken.

Helaas hebben wij niet gewoon ramen, dan zouden we de airco er onderstellen en de buis bengelen uit het raam, en de slaapkamer zou koel worden.

Vanwege onze vloer tot het plafond ramen kunnen wij dat niet doen, wat betekent dat de airco niet op een optimale manier werkt.

Om de positieve effecten van de airco te voelen moet ik een ventilator naast me hebben die de koude lucht rond de kamer beweegd, zonder de ventilator werkt het niet.

Dat komt omdat de airco kan niet worden geplaatst in de slaapkamer, dus het is in de deuropening van de slaapkamer.

Wat betekent dat Richie het voordeel van de koele lucht krijgt, maar omdat ik aan de andere kant van de kamer ben krijg ik dat niet.

Op 31 juli had ik een afspraak met Andre, van een airco bedrijf langs kwam om te zien waar de airco kon worden geïnstalleerd.

Sinds 31 juli heb ik niets gehoord, geen woord van Andre dus ik ga hem een e-mail sturen met de vraag voor informatie over wat gaat gebeuren.

Zou het niet geweldig zijn om een positief antwoord op mijn e-mail te ontvangen, dat zou geweldig zijn en wie weet misschien zal het ook gebeuren

No comments: