Friday, August 03, 2012

Ontspannen.

Roberto Matta.



Dat gisteren werd ik  zeer emotionele tijdens het schrijven van mijn post en ik heb zo veel gehuild dat mijn bril was helemaal bedekt met tranen, die maakte dat het uitzag als een mooi spinnenweb.

Zowel het schrijven en het huilen waren een grote opluchting voor mij; het was goed voor mij om dit te schrijven.

Vandaag heb ik het rustig genomen; vanmiddag heb ik  na de athleleten gekeken in het Olympisch Stadion in Stratford, Oost-Londen.

Ik geniet veel van het kijken naar Jessica Ennis, ik denk dat ze is een geweldige atleet is en ik hoop dat ze goud zal winnen.

Ik weet zeker dat veel mensen zullen worden geïnspireerd door haar om ook deel te nemen aan atletiek, wat  briljant voor de sport zou zijn.

Net zoals ik zeker  weet dat er zijn veel mensen die geïnspireerd zijn door Bradley Wiggins, Chris Hoy en Victoria Pendleton, om ook deel te  nemen met  fietsen als een sport.

Bradley Wiggins de winnaar van de Tour de France, het was heerlijk om na te kijken en het heeft veel belangstelling voor dit evenement en de sport in het algemeen gegenereerd in Engeland wat prachtig is.

Ook zag ik enkele hoogtepunten waarvan ik enorm heb genoten en dat was de kano slalom  die erg spannend was.

Wat jammer dat ik gehandicapt ben, ik vond dat dit sport mij echt interesseerde en dat had ik niet verwacht.

De andere sportieve gebeurtenis die echt mijn verbeelding gevangen had was tijdens het kijken naar de Olympische Winterspelen in Vancouver een paar jaar geleden.

De sport die mij aantrok was het rodelen van Amy Williams, die won een gouden medaille voor haar geweldige race.

Het leek alsof ze op haar rug op een kleine thee blad de hoge koers afraste  ze was veel sneller dan ik had gedacht was  mogelijk.

Na het zien van Amy Willem  vertelde ik aan Richie dat ik deze sport echt spannend gevonden had,  toen ik nog jong en fit was, zou dit het evenement voor mij zijn geweest.

Het is heel leuk voor mij om naar te kijken; kijken neemt mij even weg uit mijn eigen situatie wat leuk is.

Zodra ik dit stuk gepost ik ben van plan om de rest van vandaag ontspannen doorbrengen.

.

No comments: