Saturday, November 10, 2012

Een Aangename Avond En Later With Jools Holland.

.

 
Roberto Matta.



De fish and chips die Richie gisteren samen met een mooie salade maakte was heerlijk, de vis werd gekruid met Jamaicaanse vis kruiden.

Het is een prachtige spice mix die wij ontvangen in pakket op dinsdag van onze zeer dierbare vriend Nur, die ik ontmoette in 2000 toen ik voor een Internet-provider werkte.

We werden goede vrienden bijna zodra we elkaar ontmoetten; hij is een heerlijk onbedwingbare man, wie altijd een plezier is om te zien.

Het perceel had ook een blik van Jamaicaanse ackees, Jamaicaanse jerk kruiden, alsmede een blik van geperste kabeljauw roe, uitstekend voor het maken van taramasalata een van mijn favorieten Griekse gerechten.

De aangename avond was nog beter gemaakt toen het tijd  was voor de uitgebreide Later with Jools Holland op BBC2.

Het was een goede show, de line up van artiesten was de volgende Bat for Lashes met Natasha Khan, goede zanger maar niet de muziek die ik mag.

Bhi Bhiman is een uitstekende gitarist met een mooie stem en goede teksten hij is iemand die ik veel naar luisteren kon.

Dan waren er de Staves, drie zusters die zingen in prachtige harmonie, het was een pure vreugde om ze te zien en horen, ik hield van hun prestaties.

Trey Songz was de volgende act, opnieuw dit is niet echt mijn soort muziek, dit heeft me niet weerhouden om Treys goede stem en optreden te waarderen.

Een bekende Franse zangeres Patricia Kaas volgde, die naast Jools Holland stond terwijl hij haar aan de piano begeleid.

Patricia zong een Edith Piaf lied dat een bekende is, ze is een prachtige muzikant en cabaretier die ik genoot in de show.

Two Door Cinema Club, is een goede band die ik genoten heb op dinsdag en weer afgelopen nacht, ze zijn een nieuwe jonge band.

Soundgarden, was de band die echt een grote indruk op me gemaakt op dinsdag en gisteren, een openbaring.

Zoals ik had hen herinnerde waren zij niet  zo dynamisch als ze deze week waren, ze waren de band die echt stond voor mij, ik ben van plan hun nieuwe CD te kopen.

No comments: