Thursday, November 15, 2012

Een totale contrast met gisteren.



 
Roberto Matta




Vorge nacht nadat ik mijn oefeningen op de Motomed deed en Richie  me terug naar bed, gedaan had waar ik hoopte goed te kunnen zitten.

Het was schokkend om te ontdekken dat niet alleen kon ik niet goed zitten, maar ik voelde me ook echt verschrikkelijk.

Ik voelde me op mijn meest gehandicapte dan ik ooit heb gevoeld, het was schokkend om deze ervaring gisteravond te hebben.

Ik had niet verwacht dat dit zal gebeuren, zeker omdat ik net geweest was naar het toilet voordat ik mijn arm en been oefeningen deed en had een enorme stoelgang.

Daarom had ik verwacht dat als gevolg ik veel beter zouden zitten, het was een grote teleurstelling dat het niet zo was.

De laatste jaren merkten we dat er een enorme correlatie is tussen dringend een stoelgang nodig hebben en slecht zitten,.

Elke keer dat ik mijn positie niet kan handhaven, dan weet Richie nu meteen dat het tijd is om me naar het toilet te nemen, dit lost het probleem op.

Ik heb niet dergelijke problemen vandaag, dat is echt fijn, het heeft ertoe geleid dat voor de eerste keer in een paar maanden heb ik eindelijk mijn e-mails beantwoorden.

Hopelijk morgen zal ik in staat zijn te reageren zoals ik altijd heb gedaan aan commentaren op mijn blog, die ik heb altijd graag gedaan om dat het is leuk om in gesprek met mijn blog vrienden te zijn.

Dan heb ik snel de Nederlandse vertaling van mijn blog bewerkt, het ging erg goed en ik was in staat om de titel, alsmede de etiketten te vertalen.

Als gevolg van dit alles voel ik mij nu zeer efficiënt, dit maakt me erg blij om dat ik graag lieve vooruit ben dan achteruit.

Ik geniet van dit gevoel het is zo veel beter dan gisteren. in feite is het contrast met gisteren zeer merkbaar, morgen kan het weer heel anders kunnen zijn.

Wat er ook gebeurt ik ben aan het genieten van vandaag, dat is echt alles wat belangrijk is voor mij, dat is genieten van wat ik hier en nu heb.

No comments: