Sunday, November 25, 2012

Geen Recognitie.


 
Roberto Matta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Matta 





Vandaag heb ik een vreselijk tijd met mijn Dragon spraak herkenning om te beginnen met  reageren op mijn dicteren.

Het is nu 20.06 en de Engelse versie van Dragon NaturallySpeaking heeft ten slotte toch mijn stem gehoord, het is een opluchting dat ik eindelijk in staat ben om mijn blogpost te schrijven.

Zo frustrerend omdat ik heb geprobeerd een stuk te dicteren sinds niet lang na 18.09 vanavond, twee uur proberen om de spraakherkenning mijn stem te laten erkennen. 

Ach ik denk nogmaals dat alles is goed dat eindigt goed, ik ben blij dat het opnieuw lijkt te werken en ik kan zo veel als ik wil dicteren.

Natuurlijk na wat er is gebeurd, dat wat ik bedoelde te schrijven over is niet  gebeurd vanavond, omdat de recente gebeurtenissen kwam tussenin.

Ik weet zeker dat ik zal mij kunnen herinneren morgen wanneer ik proberen zal te schrijven over voor dat Dragon spraakherkenning op eens niet werkte.

Richie heeft de honden genomen naar het Rembrandt Park, ze moeten terug komen elk moment, in feite zijn ze hier nu, ze zien er extatische evenals zeer nat uit.

Ik ga stoppen met schrijven nu en zoek naar een andere prachtige kunstwerk van Roberto Matta, zodra ik deze post,ga ik ontspannen en genieten van de avond met Richie.

No comments: