Saturday, November 24, 2012

Veel Plezier Met Later with Jools Holland.









Later with Jools Holland kijken was leuk gisteravond op BBC2,  ik heb echt genoten van   luisteren naar de prachtige muziek.

De optredens zijn van: Sinead O'Connor, Courtney Pine, Biffy Clyro, Tame Impala, Lau en Mud Morganfield.

Ik genoot van elke optreden, het was prachtig om  Sinead O'Connor weer te zien, ze is een fijne performer en haar band was ook zeer goed.

Hoewel ik houd niet van jazz muziek, heb ik echt genoten van Courtney Pine en zijn uitstekende band, ik had veel langer  kunnen luisteren naar Courtney Pine.   

Tame Impala uit Perth, Australië waren prachtige muzikanten; de riff die zij speelden deed mij erg veel denken aan Canned Heat, mijn favoriete Amerikaanse band uit de jaren 70.

Lau, een prachtige Schotse folk muziek trio, die hebben gespeld met accordeon, gitaar en viool, ik heb genoten om naar te luisteren, het is goed dat er tegenwoordig weer  meer folk muziek wordt geluisterd.

Jools Holland had een prachtige verrassing voor iedereen door de aankondiging van de zoon
van Muddy Waters, Mud Morganfield, hij was goed maar niet zo goed als zijn vader, het was leuk om te luisteren.

Mijn grote favorieten waren Biffy Clyro, een band die ik op een eerdere serie van  Later with Jools Holland gezien heb.

Het was briljant hun te zien gisteravond de uitgebreide editie van Later with Jools Holland, nu ben ik aan het uitkijken naar de volgende editie op volgende week dinsdag die zal ik vrees de laatste in deze serie kunnen zijn.

Als dat zo is dan is de volgende keer dat wij  Later met Jools Holland zullen weer zien zal worden voor zijn Hogmanay show op 31 December.how charta

No comments: