Tuesday, November 06, 2012

Genieten Om Buiten Te Zijn



 
Roberto Matta

Vandaag moest ik naar het Onze Lieve Vrouwen Gasthuis ziekenhuis gaan om mijn supra pubis katheter te laten vervangen.

De zorg ambulance kwam ons halen om 11:30, wat erg fijn was, is dat het weer mooi is vandaag, blauwe lucht en zonneschijn en dat vond ik leuk.

Het was en kleinere ambulance waardoor ik meer van de straat konden zien wat voor mij bijzonder goed was, leuk om zoveel van de stad te zien.

Het enige nadeel van de kleinere ambulance was dat ik elke steen voelde op de weg, waardoor ik mij misselijk voelde, gelukkig waren we vrij snel aangekome

Deze keer duurde het iets langer omdat wij bijna 20 minuten te vroeg aan kwamen.

Wij hebben eventjes op de dokter gewacht en dan ging het heel snel en het was weer vervangen binnen 5 minuten.

De dokter die de katheter vervangen had, zei dat hij dacht dat Richie het weer de volgende keer  het zelf doen thuis, liefs op het bed omdat het vlak is.

Wij waren weer thuis om 12.45 wat fijn was, op de heenweg als ook op de terugweg heb ik even kunnen genieten van buiten te zijn.

Desondanks dat het nu koude weer is vond ik het prachtig om weer even buiten te zijn, ik ga dat nooit meer voor vanzelfsprekend houden.

Het is een puur plezier voor mij om naar buiten te komen, elk moment dat ik kan krijgen zal ik me beide handen pakken, het moment pakken is zo belangrijk.

No comments: