Sunday, November 18, 2012

Morgen is een andere dag.



 


Het weekend vliegt door zoals het altijd doet; het is bijna 20.00 op zondag,  het feit dat de tijd vliegt door voelt alsof het gaat ditmaal bij dubbele snelheid.


Vorge nacht waren we laat op om de wedstrijd te kijken op Wedstrijd van de Dag op BBC 2 met de voetbal games van de Premier league.

Na dat was de Football League Show, waarin de voetbal wedstrijden van de Championship, alsmede de wedstrijden van de League One.

Daarna begonnen bij te praten en hebben helemaal vergeten de tijd zodat we wakker bleven veel langer dan we ooit zou hebben bedoeld om te doen.

Dus sliepen we tot heel laat vandaag , we waren allebei erg moe, en dat was een schande voor ons,wij beiden hadden gepland om dingen te doen vandaag.

Geen probleem om dat morgen is een andere dag, dus ik ga mijzelf niets verwijten  over vandaag, wat zou het punt in dat zijn.

Het zou geen zin hebben en het enige wat dat het zou bereiken is om mij ellendig te laten voelen en Richie ook.

In plaats van het verspillen van mijn tijd,  ik ga nu op zoek naar een kunstwerk  waarna ik dit stuk op mijn blog zal publiceren.

Dan ga ik nu ontspannen en genieten van de avond, morgen zal de dingen duwen doen die ik gepland om te doen vandaag, op dit moment ben ik aan het genieten van de avond.


No comments: