Thursday, November 29, 2012

Wat een verschil in een dag.


 
Roberto Matta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Matta 



Hopelijk dit keer  zal ik in staat zijn om te dicteren zonder problemen met de software van de  Dragon spraakherkenning, nu dat ik  mijn laptop opnieuw moest opstarten  

Het is donderdag vandaag, toen ik nog werkte  was het mijn favoriete dag omdat het werd gevolgd door vrijdag en het weekend, wat betekent geen werk voor twee fijne dagen.

Hoewel ik niet meer werk is donderdag nog steeds een favoriete dag van mij, en ik heb nog steeds graag het vooruitzicht van het naderen van de weekend, anticipatie van een aangename evenement is leuk.

Gisteren toen ik terug was in bed, heeft Richie een van de romp  steunen geplaatst op mijn been net onder mijn knie zodoende wordt de decubitus plek ontzien van elke druk door het matras.

's avonds toen ik in de douche stoel was, had Richie de gelegenheid om een blik te nemen onder de dressing om te controleren of iets was veranderd.

Hij was zeer tevreden en heeft gemeld dat het gebied veel droger was dan het was geweest; verbazingwekkend was dat de nieuwe procedure een effect al had gehad.

Toen ik weer in bed lag plaatste Richie dezelfde steun weer onder mijn knie waar het bleef voor de rest van de avond en tijdens de nacht.

Toen Richie nam me mee naar de badkamer om me te douchen, en hij verwijderd  de dressing en merkte meteen dat het was veel droger geworden.

Hoe verbazingwekkend dat het wegnemen van de druk in het gebied van de decubitus wond een dergelijk verschil in zo'n korte tijd heeft kunnen maken , het maakt me zeer optimistisch.


No comments: