Wednesday, November 21, 2012

Genieten van het leven.


 
Roberto Matta.



 Later with Jools Holland kijken gisteravond op BBC2 was goed, ik heb genoten van alle artiesten, twee van hen waren bekend, maar drie waren nieuw voor mij.

Op vrijdag zullen wij de uitgebreide versie van de show zien, het zal goed zijn om te horen  elk van de performers doen twee of drie nummers.

Vanavond zal onze goede vriend Lin, die heeft de Britse generaal Shop, hier zijn rond 19.00 om met ons te eten.

Ik ben benieuwd haar later te zien en horen van alle haar nieuws, ik weet zeker dat ze zal veel verhalen vertellen.

Het is altijd leuk met Lin hier op bezoek, ze is een goede vriendin aan allebei van ons en de honden houden zeer van haar, wanneer ze aankomt ze zullen pronken als een gek.

Richie maakt fish and chips, met uienringen in beslag, gebakken baka banaan, erwten, Koolsla salade, augurken en pickled uien.

En om bij te eten is er  Geeta’s uien chutney, tartaarsaus, mierikswortel saus, tomatenketchup, HP saus en een keuze van Matauk van Trinidad hete peper sauzen.

Ik kan nauwelijks wachten voor Lin om te komen en te genieten van het heerlijke eten Richie heeft gemaakt, zijn beslag is heerlijk licht het verbetert de vis.

Ik weet zeker dat we een zeer gezellige avond hebben, die we allemaal zullen genieten,  ondanks alles ben ik nog steeds van overtuigd dat het leven is om ten volle te genieten.


No comments: