Friday, November 09, 2012

Bijna Te Ongeduldig Om Te Wachten.

 
 
Roberto Matta




Het is een ontspannende dag die we allebei nodig hadden, na het ziekenhuis afspraak op dinsdag plus mijn griep injectie op dezelfde middag.

Ook na de vroege start voor vier dagen deze week en met name de zeer vroege van  gisteren ochtend om helemaal klaar te zijn voor mijn afspraak 10.30.

Ik ben blij dat ik heb de griep gehad,  mijn plan is nooit meer de afschuwelijke ervaring die ik had in januari 2011.

Waar een verkoudheid heel snel een longontsteking werd en dat is een afschuwelijk situatie om te verduren vooral zo gehandicapt zijn als ik het ben, het was een nachtmerrie.

Het was zeer onaangename voor mij, aangezien ik helemaal vol met slijm en ik kan het niet meer goed ophoesten.

Vorig jaar was ik ervan overtuigd dat een griep injectie mij voldoende beschermde en ik had geen problemen met verkoudheid of griep de hele winterperiode.

Hopelijk zal dit jaar hetzelfde zijn en ik zal niet moeten lijden aan verkoudheid of griep krijgen deze winter.

Vanwege mijn positieve ervaring zou ik iedereen adviseren om hetzelfde te doen, vooral aan mensen die kwetsbaar zijn.

Richie is in het Rembrandts Park met onze drie honden nu wanneer hij terugkeert is het zijn intentie om gebakken vis,friet en een lekkere salade te maken.

Na het eten binnen ik benieuwd naar de langere editie van Later with Jools Holland op BBC2, zoals gewoonlijk ben ik ongeduldig en kan nauwelijks wachten.

No comments: