Wednesday, November 07, 2012

Een ontspannen avond.


 
Roberto Matta.





Gisteren tijdens het bezoek aan het ziekenhuis om mijn katheter te vervangen met een nieuwe het was heel vermoeiend ondanks het feit dat het ging goed.

Het was een medische dag gisteren, om dat wij allebei een griep prik van Dagma, onze huis arts die zou hier komt om 1500.   

Wanneer ze niet was gekomen en het was al 1800 heb ik gebeld en kreeg de arts zelf, ze vertelde me dat het was zo druk dat ze had ons vergeten.   

Ze beloofde rond te komen, zodra ze klaar was met het geven de andere patiënten van hun griep injecties.

Ik kreeg de keuze van dezelfde dag of de volgende dag, ik koos voor dezelfde dag om dat ik niet nog een dag doorbrengen met denken aan de injectie.   

De dokter arriveerde een uur later met slechts één injectie voor mij, ze was de injectie voor Richie  vergeten, dus hij zal een bezoek moeten brengen aan de praktijk.

Toen de dokter weer weg ging, konden wij eindelijk ontspannen en echt genieten van de avond die is beter geworden om 2300 wanneer we Later with Jools Holland op BBC2 keken.

Het was een goede show met veel nieuwe artiesten die nieuw voor ons waren, het was leuk om ze te zien en ik kijk uit naar de uitgebreide show op vrijdag deze week.

De performers waren Soundgarden, Bat for Lashes, Trey Songz, Two Doors Cinema  Club, Bhi Bhiman and the Staves


No comments: