Friday, November 23, 2012

Het zou fijn zijn als dromen waar komen.


 
Roberto Matta.





Vandaag ben ik heel introspectief, dat is niet verrassend gezien mijn situatie met multiple sclerose en de kromming van de wervelkolom.

Op dit moment wil ik niet alleen bezig zijn met mijn gedachten, dat is waarom het schrijven van mijn blog is nog steeds een zeer belangrijk onderdeel van mijn dagelijkse leven.

Schrijven van dat mijn blog is essentieel voor me geweest, ik denk dat het heeft bijgedragen tot het versterken van mijn voornemen om te genieten van alles wat ik kan terwijl ik kan.

Het heeft mij in contact gebracht met  aardige mensen van over de hele wereld, dat is zo prachtig om kennis te maken met andere bloggers, en ook vrienden te worden met een aantal.

De steun die ik heb gekregen is vrij fenomenaal geweest en ik waardeer het ten zeerste, wat ik ook fijn vindt is dat ik ook steun kan geven aan andere bloggers.    

Ik denk dat het in staat zijn om elkaar te ondersteunen absoluut noodzakelijk voor ons als menselijke wezens is wij moeten een samenleving waarin wederzijdse hulp centraal staat.

Dat zou veel beter voor ons allen zijn, dan de maatschappij die we nu hebben  waar iedereen concurreert tegen elkaar.

We allemaal doen zo veel beter als we met elkaar voor wederzijds voordeel samenwerken, als zou was, wat een prachtige wereld zou het voor ons allen zijn.

Nu dit is mijn droom hopelijk is het een die door anderen wordt gedeeld en het werkelijkheid wordt, liefst zo spoedig mogelijk,voor nu ben ik de droom levend aan het houden.

No comments: