Tuesday, November 20, 2012

Genoeg redenen om blij te zijn.



 
Roberto Matta.



Verrassend na de ellendige koude natte dag gisteren, was het een aangename  dag vandaag  met blauwe luchten en veel zonneschijn.  

Niet de dag die ik had verwacht, ik dacht dat we zouden meer regen krijgen maar het lijkt alsof we hebben geluk gehad.

Het was zeer merkbaar hoe moeilijk leven is geworden voor mij onlangs, ondanks dat hebben Richie en ik nog steeds veel om over te praten en te lachen wat geweldig is voor ons.

De kromming van mijn rug heeft alles wat ingewikkelder gemaakt; nu ik dat ik ben door Richie onder de douche gezet en weer prettig gekleed ben ik optimistisch over het leven.

Richie is op dit moment is in de keuken en maakt voor ons een heerlijke cottage pie met pittige kaas op de aardappelpuree, ik verheug mij om het straks te eten.

Ik verheug mij op onze avond eten en vervolgens niet te lang daarna om te genieten van de dinsdag editie van Later with Jools Holland op BBC2.

Ze zijn redenen genoeg voor mij om te worden opgewekt over het leven op deze zeer donkere dinsdag avond in november is meer dan genoeg redenen om te worden opgewekt.


No comments: