Saturday, November 17, 2012

Een fijne show.


 
Roberto Matta.


Laat gisteravond keken we onze favoriete muziek programma , de uitgebreide versie van Later with Jools Holland op BBC2.

De performers waren de volgende: Foals Ellie Goulding, Band of Horses, Larry Graham en Graham Central Station, Luisa Sobral, Rodriguez.

Ellie Goulding was het eerste, terwijl ik weet zeker dat ze veel fans heeft het was gewoon niet mijn ding, het was een performance die zou populair zijn op festivals.

Zangers als Ellie, die helemaal door hun optreden na het plafond kijken in plaats van naar  hun publiek,  zijn echt niet mijn favoriet; Ik houd niet van een semi-vrijstaande optreden.

De Foals waren een andere groep, die raakten mij niet, een band die leek om goed te spelen, maar miste echt talent, zij speelden rock 'n' roll zonder gevoel voor de muziek

Een andere performer was ook niet mijn favoriete, dat was  Luisa Sobral, ik weet zeker dat zij net als de andere artiesten die ik  niet enthousiast over was zal worden graag gezien door anderen.

Er waren drie optredens die ik echt leuk vond  waren Larry Graham en Graham Central Station, Larry Graham is een geweldige performer.

Hij was een belangrijk deel van die bekende band genaamd Sly and the Family Stone; ze hadden een enorme hit met Dance to the Music, waar ik vaak met veel plezier heb gedanst.

Het was echt geweldig om te zien en te horen een ster als Larry Graham en zijn echt prachtige band Graham Central Station zij waren een enorme traktatie, die we genoten  net zoals  de hele studio  publiek.

De andere twee artiesten, dat ik dacht waren zeer goed zijn Band of Horses een uitstekende rock 'n' roll band die ik veel langer had kunnen naar luisteren zo goed waren zij.

De andere optreden erg leuk vond was Rodriguez die is een uitstekende gitarist, zanger en songwriter die fijn was om naar te luisteren.

Larry Graham en Graham Central Station hebben de voorstelling gesloten met een prachtige vertolking van Dance to the Music die kreeg het hele publiek op hun voeten en dansen.

Een echt fantastische prestatie en een goede manier om te beëindigen deze weeks Later with Jools Holland, ik ben al benieuwd naar de nieuwe show volgende week dinsdag, eerste zal ik genieten van het weekend.

No comments: