Sunday, November 04, 2012

A Hat-Trick.


 
Roberto Matta.





Het is echt een klassieke November dag, vandaag is het een sombere donkere natte zondag wanneer thuis de beste optie is.

Gisteravond keken we de wedstrijd van de dag op BBC1; en er waren enkele spannende momenten in de meeste van de Premier League spelen.

Een die ik vond niet erg spannend was het duel tussen Arsenal en Manchester United, triest om te zien dat Arsenal niet goed konden verdedigen.

Wat jammer want ik dacht dat Steve Bold, hun defensieve coach en voormalig ster verdediger zou met succes hun leren hoe zij het beste hun verdediging konden aanscherpen.

Gisteren was er goed nieuws over twee managers, Ian Holloway, die de manager van  Blackpool was ging nu de manager van Crystal Palace worden.

Het andere goede nieuws was dat Mick McCarthy, die werd ontslaan van Wolves, ging de nieuwe manager van Ipswich zijn .

Ik denk dat het zou schitterend zijn als Owen Coyle die Bolton had afgedaan als de manager de nieuwe manager van Blackpool werd.       

Nadat we keken de voetbalwedstrijden gisteravond die hebben we voor een beetje gebabbel met elkaar voor dat wij gingen concentreren op ons klaarmaken  om te gaan slapen.

Moeilijk om te doen voor ons beiden om dat we graag praten met elkaar, ik heb langzaam twee vaporizer-zakken THC ingeadment wat mij mooi heb ontspannen.          

Zo veel zo dat niet lang nadat Richie het licht had uitgeschakeld veel ik snel in slaap een goede manier voor mij om de dag te eindigen, door te schouders gaan slapen zonder enige problemen.

No comments: