Monday, November 19, 2012

Filosofisch Zijn.


 

]Roberto Matta.




Het is zeer frustrerend  Dragon spraakherkenning te gebruiken, dat vanmiddag kon ik niks dicteren tot slechts  om 19.35 en dan kon de ik eindelijk mijn tekst inspreken.   

Wat verbaasde me is het feit dat ik bleef rustig en vrij koel, maar er is niets wat ik kan doen behalve wachten tot de Dragon spraakherkenning weer normaal werkt    

Dat het, gelukkig is het ten slotte toch begonnen te typen de woorden die ik aan het dicteren was, wat opluchting om dat ik begon te denken dat ik niet kon schrijven.

Ik probeerde filosofisch. te zijn, hoewel dat was ongelooflijk moeilijk voor me om te doen vooral omdat ik nooit wil missen mijn blog te schrijven zelfs voor een dag.

Mijn andere frustraties waren  met het feit dat ik niet voor iets met behulp van PayPal kon betalen, het leek alsof zij ook een probleem hadden.      

Ik besloot om te stoppen met proberen om nu te betalen en heb besloten om later vanavond nogmaals te proberen en als dat niet werkt dan zal ik proberen om te betalen morgen.

Het andere ding dat niet voor mij werkte het was om  een goede vriend, Gareth te bellen elke keer als ik het probeerde dan kwam ik nu door of de nummer werkten niet of it was in gesprek.

Het is belangrijk voor ons om hem te laten weten dat we over hem, zijn moeder en zijn broer en zus denken nu dat zijn fijne vader is overleden.

In het weekend had ik op een of andere manier een extra cijfer toegevoegd aan zijn telefoonnummer dat was de reden waarom het niet lukte om hem te bereiken aan de telefoon.    

Gareth heeft net mij gebeld, maar ik moest hem terug bellen om dat  hij kon me niet horen, het was goed om te praten met hem vooral vanwege zijn vader.

Hopelijk het laatste ding dat mij zo gefrustreerd had gaat nu wel werken en ik kan betalen via PayPal voor het artikel dat ik heb besteld.

Ik ben zo blij dat ik mij niet liet oversturen door de frustrerende dingen, het is voor mij veel beter om kalm te blijven en te wachten tot alles weer werkt.

Dit heeft deze keer gewerkt voor mij, het telefoongesprek met Gareth was fijn, goed om te praten met hem en hem te laten weten dat Richie en ik over hen denken.



No comments: