Wednesday, November 14, 2012

De tijd vliegt.


 
Roberto Matta.




Deze ochtend was er heel veel bewolking, met een occasionele glimp van blauwe lucht tussen de wolken.

Dit was  om 10.00 uur vanochtend, om 1100 werd ik onder de douche gezet door Richie, het plan was klaar te zijn voor 1200 wanneer Milou, de wondverpleegkundige hier zou zijn.

Op 1200 was ik gedoucht en was voor de helft gekleed, gewoon mijn bovenlijf, zodat de verpleegster kon meteen controleer na de voortgang van mijn decubitus wond.

Milou zei dat ze blij was om te zien, dat het was veel kleiner dan voorheen, dit is goed nieuws inderdaad, als alleen de laatste 2 mm zou snel genezen.

We hebben een nieuwe afspraak voor de 28th van November; het zou absoluut briljant als meer vooruitgang is geboekt, ik ben aan het duimen.

Wat een prachtige verrassing toen ik werd teruggebracht in de slaapkamer door Richie, om te zien dat de wolken waren weg gegaan, en werden vervangen door blauwe lucht en zon.

Voordat Richie me terug in bed zette, wat ik besproten met Yves St Laurent-parfum dat is een mooie lichte geur, iets voor een zonnige dag zoals vandaag.

Nu dat het 1700 werd de blauwe lucht langzaam vervagen als schemering begint , de tijd  zoals gebruikelijk vliegt en het is Kerstmis binnenkort.

Op dit ogenblik ik zal mij concentreren op vandaag en genieten van elk moment van het samen zijn met Richie en onze drie gelukkig Jack Russell Terriër.

No comments: