Wednesday, November 28, 2012

Creatief op zoek naar een oplossing.



 
Roberto Matta.
Gisteren nacht heb ik zeer onrustig geslapen, telkens ben ik wakker geworden door de hele nacht, de redenen was de afspraak met Milou.

De wondverpleegkundige van het rehabilitatiekliniek op de Overtoom, Amsterdam, Milou is zeer aardig maar ik ben altijd zenuwachtig voor de afspraak.

Om 12:00 was Milou hier en heeft meteen mijn decubitus wond bekeken, de wond zelf ziet er goed uit maar om de wond was het te vochtig.

Dit is natuurlijk niet goed en wij moeten nu kijken of er kunnen ontdekken wat de oorzaak is, het is midden september begonnen.

Wij gaan en aantal dingen uitproberen, tijdens de nacht wil Richie een van de extra romp steunen gebruiken om mijn rechter bijl iets op te heffen van het bed.

Richie wil kijken of hij op die manier de druk weg kan nemen op de plek van de decubitus wond, zonder mij helemaal op mijn linkerkant te plaatsen.

Ook gaat hij proberen om dit over dag te doen, het is een kwestie van verschillende ideeën uit te proberen, hopelijk wordt er een oplossing spoedig gevonden.

No comments: