Monday, November 26, 2012

Één mooie verrassing.



Roberto Matta
Verbazingwekkend na het sombere natte en winderige weekend lijkt het weer vandaag heel aangenaam vanuit mijn warme slaapkamer.

Vooral na een smakelijke brunch van kipper en scrambled ei vergezeld van twee heerlijke havermoutkoekjes,  een heerlijke maaltijd.

Gelukkig heb ik nog een pakje kippers in de diepvries, zodat wanneer ik zin om het te eten, heb ik een andere heerlijke maaltijd.

Dat is altijd hoe het gaat wanneer dingen zijn leuk, ik weet zeker dat we volgend jaar weer het plezier van haar bezoek zullen hebben.

Iets dat niet snel genoeg kan komen het  is heerlijk om Aud hier bij ons te hebben op bezoek,

In het weekend krijgen bij een telefoontje van een goede vriend van Richie's, die ook een vriend werd  van mij, bij belde om te zeggen dat hij zou komen  voor een bezoek aan ons  in twee weken tijd.

Dus rond 8 december krijgen wij een bezoek van John, die woont in Glasgow, Schotland voor een hele week, die zal geweldig zijn volgens mij.


We hebben elkaar niet gezien voor 12 jaar dus het zal een heuze reünie met name tussen Richie en John, hoe heerlijk typische van John ons te  verrassen als dit.

Ik was bijna sprakeloos aan de telefoon, nu moeten we wachten om te horen precies wanneer hij precies's hier zou zijn, dit is erg spannend.    

No comments: