Thursday, November 22, 2012

Het moment grijpen.


 
Roberto Matta.



De Dag is gevlogen vandaag voordat ik dit merkte, op dit moment lijkt het buiten alsof het midden in de nacht is een


Maar het is slechts vroege avond, Richie is met de honden naar het Rembrandt Park zodat zij kunnen rond lopen en veel plezier hebben.

Zij zal ongetwijfeld eerder dan ik denk, opgetogen en uitbundige terug komen van het park, zij zullen ook enthousiast zijn om hun eten te krijgen.
.
Het is belangrijk dat ik de microfoon voor Dragon spraakherkenning uit schakel anders wordt het opgewonden blaffen in mijn tekst worden opgenomen.
-
Dan krijg ik rijen met slechts twee woorden de herhaalde over en weer, soms zijn er echte zinnen die geen enkele zin maken.

We hadden een zeer aangenaam avond gisteren met Lin toen ze kwam langs om te eten met ons, de drie honden waren ook erg blij om haar te zien toen ze aangekomen was

De fish and chips die Richie gemaakt heeft, waren heerlijk net als de salade, alsmede de baka banaan, uienringen en andere smakelijke extra's.

Lin is een zeer interessante en grappige vrouw en zoals gebruikelijk had ze ons aan het lachen om haar verhalen binnen minuten na aankomst.

Het was een leuke avond die we snel weer gaan herhalen, om dat het is echt leuk om samen met vrienden te eten; het is de moeite waard het vaak te doen.

Genieten van de momenten is echt hoe het leven zou zijn, belangrijk om het moment te grijpen en het beste van te maken als men kan, dat is alles wat ieder van ons kan doe
                                            

No comments: