Friday, November 02, 2012

een aangename vrijdag.a


 
Roberto Matta.




Het is  vrijdag 2 November vandaag, een koude dag, moeilijk te geloven dat vorige week maandag was het zo warm dan was 24 °.

Vandaag de dag zal aanzienlijk minder nu zijn misschien 12 ° ik zal Richie raadplegen wanneer hij terugkeert van het nemen van de honden naar het Amsterdam bos.

Richie en ik besloten om te ontspannen en dingen gemakkelijk deze middag te nemen wat zeer aangenaam was, wij hebben veel gelachen tijdens het doen van mijn oefeningen.    

Voordat Richie nam me naar de douche belde ik met een goede vriendin Cecile om haar te vragen om te komen eten met ons op woensdag volgende week.

Ze zei ja, dat me erg blij maakte, het zal goed zijn om haar weer te zien , wij zijn beide kijken uit naar haar, het is leuk om te praten met Cecile en haar nieuws te horen.

Gisteren heeft Richie weer een heerlijke maaltijd gekookt; het bestond uit aardappel curry, dal, bloemkool curry, erwten en aardappel pakora, basmatirijst, gebakken baka banaan.

Gelukkig maakte hij zo veel dat we het weer kunnen eten vanavond wat fijn is, ik kan nauwelijks wachten om deze heerlijke gerechten opnieuw te proeven.   

Ik kijk uit naar Richie's terugkeer met de honden wat betekent dat eten heel spoedig na dat zal volgen en dat is een mooi vooruitzicht.   

De andere is dat 24.30 er is een uitgebreide editie van Later Jools Holland op BBC2, ik ben benieuwd naar het programma , al met al is het een zeer aangenaam vrijdag.


No comments: