Saturday, May 05, 2012

Zo Leven Verrijkend

Julian Trevelyan 



Het zien van Jaya opnieuw is prachtig geweest, correctie is nog prachtig aangezien zij hier met ons tot morgen om 15 uur is.

Dan droevig zal dit prachtige bezoek over zijn, wel laat zij ons met mooi herrineringen met onze beste vriendin Jaya.

Om te denken dat ik en bijna een e-mail in paniek verstuurde om te zeggen aub niet komen, ik denk ik kan het niet aan.

Zo blij nu dat ik het met Richie besprak en zijn raad nam, dat alles in orde zal zijn vooral zodra Jaya hier was.

Richie was natuurlijk juist, wij klikten weer eens en namen het op waar wij in 2006 stopten.

Het is werkelijk is goed om zulk een goede vriendin zoals Jaya te hebben, ik herinner mij dat ik haar onmiddellijk aardig vond toen wij in Reading, Engeland in 1979 elkaar ontmoet hebben.

Wij allebei kwamen aan in Engeland op de zelfde leeftijd, Jaya uit Kenia, en ik van Trinidad, allebei moesten wij ons aan het vaak vijandig en racistisch nieuw land wennen en aanpassen.

Welke voor allebei van ons moeilijk was, ik ben zo blij dat onze wederzijdse vriendin Jeanette ons geintroduceerd heeft, het kennen van Jaya is zo leven verrijkend.

Ik ben zo blij ik niet kom niet zei, zo zeer gelukkig om haar te zien, en met haar opnieuw te kunnen spreken.

Dit bezoek was wat wij allebei nodig hadden, en het beste is zijn niet wij hebben nog uren om van elkaars gezelschaap te genieten.

No comments: