Thursday, May 31, 2012

Stop Met Het Verspillen Van Tijd En Geld.

Oscar Mellor
http://en.wikipedia.org/wiki/Oscar_Mellor 





Ik kon het niet geloven toen mijn case manager mij vertelde dat de gemeente niet van plan was in beroep te gaan tegen het besluit van de rechter; maar ze willen de situatie opnieuw beoordelen.

In de papieren die ik heb, zegt de rechter dat de gemeente in het licht van het besluit, hun beslissing herzien moeten; en het feit dat ik mijn beroep tegen hun weigering om mij airco te geven gewonnen had.

Mijn argumenten voor airco werden aanvaard door de rechter als geldige redenen voor de absolute noodzaak van het voor mij.

Dus nu zijn zij in feite tijd aan het verspillen in de hoop dat zij zullen een goedkopere oplossing vinden.

Alle dit opnieuw  praten over zonweringen, luxaflex of het gebouw misschien niet genoeg ventilatie of speculaties te of mijn buren ook last hebben van de warmte, missen zij volledig het punt.

Het punt is dat ik Multiple Sclerose heb, die mij veel ernstige problemen tijdens de zomermaanden veroorzaakt.

Ze zijn op zoek naar andere oplossingen die niet voor mij werken; alles wat ik nodig heb, is dat de luchttemperatuur in de woning koel blijft.

Ik zal zeer koel zijn wanneer zij langskomen om hun herwaardering te doen, hopelijk kan ik mezelf beheersen, wanneer zij nu hier waren zou ik hun willen zeggen wat ik van ze denk.          



No comments: