Thursday, May 17, 2012

Een Fijn Bezoek .


Dorothea Tanning
http://en.wikipedia.org/wiki/Dorothea_Tanning



Vanmiddag was aangenaam door een vriendin heerlijk ontspoord, die langs kwam, net toen Richie mij terug in bed deed na een lange douche, ging de telefoon.

Het was Cecile vragend of het o.k. was om voorbij te komen, zij had al vermeld dat zij  misschien vandaag zou kunnen komen.

Zeer goed om haar te zien, zij was hier niet te lang geleden en verraste mij toen met een schitterend boeket van bloemen in mijn favoriete kleuren, roze en rood.

Toen Cecile om 14.30 belde zei zij dat het slechts een kort bezoek en bleef tot 18.30 wat werkelijk aardig was.

Zij bracht heerlijke Italiaanse Limóncella met haar een heerlijke citroenlikeur die zeer aardig is, het was een prettig bezoek.

Ik ben blij om zo spontaan iemand te zien, iets wat niet vaak genoeg deze dagen gebeurt.

Dat is wegens mijn routine die natuurlijk zo verschillend is van toen ik nog mobiel was, toen was het nooit een probleem voor een vriend om onverwacht op bezoek komen.

Zo gehandicapt zijn heeft werkelijk ons leven zo dramatisch veranderd; ik denk het is een goed idee is te proberen meer van deze ongeplande bezoeken.

Dit is goed voor ons, het zal betekenen wij niet zo geïsoleerde zullen worden en het voor onze vrienden ook goed zou zijn om vaker te komen.
Zeer goed om haar te zien, zij was hier niet te lang geleden en verraste me toen met een schitterend boeket van bloemen in mijn favoriete kleuren, roze en rood.

Toen Cecile om 14.30 belde zei zij kon slechts  kort blijven en bleef tot 18.30 wat werkelijk aardig was.

Zij bracht  heerlijke Italiaanse Limóncella met haar een heerlijke citroenlikeur die zeer aardig was.
Ik ben blij zij kwam ons bezoeken, leuk om spontaan bezoekers te zien iets wat niet vaak genoeg deze dagen  gebeur.
 
Dat is wegens mijn routine die natuurlijk zo verschillend is van wanneer  ik nog mobiel was toen was het nooit een probleem voor een vriend was om onverwacht langs te komen.

Zo gehandicapt zijn heeft werkelijk ons leven zo dramatisch veranderd; ik denk het is een goed idee te proberen om meer van deze ongeplande bezoeken te krijgen.

Dit is goed voor ons, het zal betekenen dat wij niet zo geïsoleerde zullen worden en het voor onze vrienden goed zou zijn kunnen vaker komen.


No comments: