Wednesday, May 02, 2012

Meer Voetbal Pret.

Julian Trevelyan
http://en.wikipedia.org/wiki/Julian_Trevelyan 



Vorige nacht had ik  meer voetbalpret, toen wij na de wedstrijd van Liverpool tegen Fulham letten.

Het spel begon goed, en opnieuw dacht ik, dat ik kon zien dat de supporters van Liverpool dachten dat hun team automatisch zou gaan winnen.

Tot de schok van Liverpool, en ik denk de verrukking van de Fulham supporters, heeft Fulham vlak vóór half - time gescoord.

Liverpool deed alles wat zij konden doen toen zij voor de tweede helft van het spel terugkwamen.

Maar zij slaagden niet erin om een doel te maken, op dit punt, begon ik werkelijk hoopvol te voelen dat het met het ene doel zou beëindigen.

Het herinnerde mij aan, toen ik na de Arsenaal wedstrijd, en het was vaak 1-0 voor de Arsenaal.

Ongelooflijk Fulham is erin geslaagd om Liverpool te houden aan een doel, voor het eerst ooit in hun bestaan, dat zij erin zijn geslaagd om tegen Liverpool in Anfield te winnen; welke een reusachtige overwinning voor hen was.

Ik dacht het was briljant, ik genoot werkelijk van die ogenblikken in voetbal, wanneer het onverwacht gebeurt.

Het einde van dit voetbalseizoen 2011 tot 2012 beëindigt werkelijk in uiterst gespannen, en zenuw slopend en een plezierige tijd.


No comments: