Thursday, May 10, 2012

Concentreren Op Wat Van Belang Is.



Daarna was ik uiterst vermoeid ben deze dagen, ik vind dat doen van de arm oefeningen uitputtend is.

Niettemin denk ik het essentieel is dat ik blijf doen zolang ik hen kan doen.

Onlangs heb ik gerealiseerd dat het niet lang zal zijn en mijn armen stoppen totaal en dan uiteindelijk zal ik ook ophouden te functioneren.

Ik heb geprobeerd te accepteren dat dit gaat gebeuren, maar het is werkelijk niet gemakkelijk om in deze situatie te zijn.

Nochtans is er absoluut niets wat ik over het kan doen maar enkel proberen om het beste van alles te maken dat ik kan.

Dit is iets die ik besliste ik moest doen toen ik in bed vanaf Augustus 2008 tot Augustus 2010 moest blijven.

Het was de enige manier die ik had, zonder zeer gedeprimeerd te  kunnen overleven, nu kan ik zien dat het nog steeds de beste strategie is.

Droevig kan ik ook zien dat mijn MS snel vorderd wat betekent dat ik moet herinneren dat ondanks dit, zal ik blijven genieten van het leven terwijl ik kan.

 Ik probeer om mijn gedachten over mijn snelle progressie uit mijn hoofd te zetten en op de dingen te concentreren die nu van belang zijn.



No comments: