Saturday, May 12, 2012

Een Harmonishe Buurt.


Thomas Bak
http://en.wikipedia.org/wiki/Thomas_Bak

Vandaag is weer een prettige dag, het weer is wel zeer veranderlijke, een minuut is de hemel blauw en het volgende het is vol van wolken.

Die snel voorbij gaan een paar meer ogenblikken en de wolken zijn gegaan om slechts opnieuw terug te komen.

Het is aardig zonneschijn en nogmaals gelukkige geluiden van kinderen te horen, die buiten spelen.

Wat ook goed is is dat Mentrum; de mensen aan de overkant schijnen om besloten te hebben dat het beter zou zijn om een vriendschappelijke verhouding met de kinderen op de speelplaats te hebben.

Dit is veel beter dan een paar weken geleden toen Richie en ik getuige waren hoe één van de mensen die letterlijk brulde tegen de kindern omdat een voetbal tegen de deur stuiterde.

Het was niet aardig te zien, zij vertelde hun dat zij ergens anders moeten spelen wat zij deden.

De plaats die zij hebben gevonden om te spelen was de weg, geen veilige plaats voor kinderen te spelen, dit is waarom er het speelgebied daar is om specifiek de kinderen te beschermen.

Ik ben blij dat een vriendschappelijkere houding nu aan de kinderen wordt getoond; Ik was van plan deze week, om hen te laten weten wat de dacht van de kinderen die van hun speelplaats op de straten worden gestuurd.

Het andere wat ik ging vermelden is dat de hele dag er een groep mensen, die rond hangen op de speelplaats van de kinderen te roken.

Niet een zeer goed voorbeeld voor de jonge kindern, dit is waar ik hun nog bel en aan hen over dit spreek, ik ben ik zeker er is ergens anders voor de rokers om samen te komen.

Het moet voor alles mogelijk zijn om iets te worden georganiseerd zodat alle mensen gelukkig zijn, veel aardiger voor mensen om samen te werken om een harmonische buurt te bereiken, het is beter voor iedereen.



No comments: