Saturday, May 26, 2012

Vooruit Kijken.

 

Kay Sage 


Gisteren was een echt vreselijke middag, wij  gingen naar de badkamer zo veel later dan normale rond 15.00 en tegen de tijd dat wij klaar waren was het al 19.00.

Dan later op de avond vergaten wij allebei dat ik niet uit bed om 21.00 was gehaald aangezien wij hadden het zo gepland, zodat ik mijn been en arm oefeningen kon doen met de Motomed en daarna na de bad kamer te gaan.        

Wij zijn werkelijk vrij teleurgesteld omdat wij een paar programma’s  op tv kijken om de tijd te vullen alvorens het allerlaatste Later met Jools Holland op BBC twee was.

 Er was niet meer dan 15 min voor het het programma begon, ik weet niet hoe hij het deed, maar wij hebben niks gemist, dankzij mijn schat Richie.   

Wat waren wij toch blij om het hele programma te zien, omdat aan het einde Jools Holland heeft aangekondig dat het het eind van deze reeks was.

Zeer teleurstellen om te horen dat wij geduldig tot het programma later met Jools Holland moeten wachten tot het terug komt in september.                       

Het is zulk een goede programma; het is werkelijk  fijn om zo vele goede bands en zangers te zien, fabelachtig om ook zo veel nieuws te zien.

Het was een fantastische verrassing, om de waanzinnig goeie zanger Jimmy Cliff die daar was met zijn prachtige band.

Ik houd van hem, zijn liederen zijn briljant, en zijn stem is nog zo goed als altijd en dan zijn er zijn fabelachtige kleren.

Het andere ding is dat hij geen Rastafarian is, hij is zelfs helemaal tegen en hij draagt altijd een rode ster om te tonen wat zijn politiek is.

absoluut prachtig dat wij later met Jools Holland voor de laatste zes weken hebben kunnen kijken en genieten van de goeie muziek, het is enkel zo moeilijk om te horen dat het de laatste show van deze reeks was.

Het voeldt nooit als bijna 2 maand het is altijd veel sneller dan dat, het is een schande dat er geen andere goede programma's van de snijkantmuziek als later met Jools Holland zijn.

Zodra de twee extravaganzas in Engeland over zijn, zullen wij niet constant worden gebombardeerd met hoe prachtig de Koningin niet is, evenals alle hype die die Olympics omringt.

In juni beginnen de Euro Trofee wedstrijden, ik verheug mij om voetbal te zien, dat is veel beter dan de stomme Eurovisie Zang Feestival die wij op de tv hebben gezien, het heeft niets meer te maken met zang, maar met corruptie en veel geld.                       .




No comments: