Monday, October 03, 2011

Optimistisch Voelen.

 

Alma's view of the Antennae galaxies, created using measurements from 16 of the dishes installed on the Chajnantor plateau in the Atacama desert, Chile. The Antennae are a pair of distorted spiral galaxies that are colliding about 70m light-years from Earth.

 

Vandaag kwam de zon slechts uit aan het eind van de middag; een mooi gezicht, aardig voor mensen na het werk en de kinderen die buiten spelen.

Ik ben vandaag gelukkig, ik kon  mijn arm oefeningen opnieuw doen, ik had  ook een goede fysiotherapie sessie met Mathilde, daarna deed ik mijn beenoefeningen op mijn Motomed.

In de loop van de week zal ik een afspraak, wanneer Ruud mijn nieuwe rolstoel kuip zal leveren, hij was hier vorige Vrijdag om een fitting van mijn nieuwe kuip te doen, dat goed ging.

De nieuwe zetel was zo goed dat in plaats van het uitproberen voor een week; Ruud heeft het weg genomen om kleine aanpassingen te maken en het bekleed te krijgen.

Na nog een week van ongemak, dan zal ik goed gesteund kunnen zitten en zal weer kunnen genieten van uitgaan.

Op het ogenblik is uitgaan niet aardig, ik werd rond gerammeld in mijn rolstoel wegens gebrek aan steun, en de rolstoel die veel schommelt.

Woensdag Welzorg zal ons een beter besturing systeem voor Richie, zodat wij allebei veiligere buiten kunnen zijn.

Alle kwesties zullen met Percy, van Welzorg worden besproken en met mijn WMO adviseur, hopelijk zal er spoedig een goed resultaat zijn.

Ik voel me zeer optimistisch dat mijn rolstoel word geregeld; dit zal het uitgaan verbeteren, dit perspectief maakt mij gelukkig.









                                                                           


No comments: