Saturday, October 08, 2011

Positief Effect Op Mij.





Josef Sima.
http://en.wikipedia.org/wiki/Josef_%C5%A0%C3%ADma

Het ontwaken vanochtend was prettig, tot mijn hele lichaam stijf werd en alle spieren waren gespannen, ik proberend te ontspannen wat het nog erger maakte, ook was het zeer pijnlijk en mijn armen konden zich niet bewegen.

Het vergde leeftijden alvorens mijn linker arm begon te bewegen, heel langzaam maar het was beweging, ik was  gelukkig.

Zodra dat werkte probeerde ik om mijn rechte arm te bewegen, het kon niet bewegen, zodat ik moest de hulp van Richie vragen om mijn arm boven mijn dekbed te bewegen, het was niet gemakkelijk aangezien mijn arm zeer stijf en houten was.

Richie moest het voor enige tijd masseren alvorens hij het tot de handvat kon opheffen, hij pt mijn arm vst bij mi elleboog om problemen te voorkomen

Dit werkte, wat niet werkte was het handvat opnieuw oppaken, telkens als ik een nieuwe reeks oefeningen begon had ik hulp nodig van Richie.

Niet iets waaar ik van houd, maar zolang ik het kan doen, zelfs met hulp ben ik gelukkig dat ik nog mijn armoefeningen kan doen, vandaag had ik meer hulp nodig,

Morgen kon goed zijn, misshien zou ik zelfs meer kunnen doen, vaak gebeurt het, als het gebeurd morgen zal ik gelukkig zijn.

 Als niet en ik hulp nodig heb, zal ik nog blij zijn als ik mijn armoefeningen kan doen, hulp is niet de ideale situatie, maar als het betekent de oefeningen doen, dan is  dat goed.

Actief houden van mijn armen zolang mogelijk, dat is mijn intentie, mijn arm functie heeft ook een positief effect op mij.

No comments: