Sunday, October 09, 2011

De Zwaartemarkt In Cannabis Weer Welkom In Nederland..




Ik wekte en het voelde alsof elke spier in mijn lichaam was gespannen; mijn gezichts spieren waren erg pijnlijk, mijn kaak was dicht geklemd, schijnbaar had ontspannen geen effect.

Uiteindelijk slaagde ik erin om mijn mond te openen, dit maakte de kaakspieren los, wat een hulp was, tot dan voelde het als een reusachtige kracht die mijn kaken vernauwde, die hen strak gesloten hielden.

Een afschuwelijk gevoel, had dit helaas had ik het ook gisteren, dit kan betekenen dat het vaker zal gebeuren, ik hoop dat het niet dagelijks zal zijn, maar het zou kunnen, ik zal moeten proberen om het hoofd te bieden.

Dat is niet gemakkelijk; alvorens ik mijn mond opende kon ik nauwelijks ademen, het was een reusachtige strijd, niet een prettige manier om de dag te beginnen.

Het werd beter zodra ik regelmatig kon ademen, dit is een enge ontwikkeling, en het voelt alsof dit een voorproef is van wat zal gebeuren

Niet een prettig perspectief, het is natuurlijk niet prettig om dood gedrukt te worden, dat is precies waarom ik blij ben, dat het verzoek bij de arts ligt om mijn dood bij te staan, ik verkies dat boven verdrukt worden.

Op dit ogenblik verheugt ik mij dat Richie van het park terugkeert en mij omhoog trekt, ik ben opnieuw ingestort, ondanks dat hij alles deed om het tegenhouden dat ik verzak aan de linkerzijde,

Minstens heeft het voor een uur gewerkt, maar nu ben ik nogmaals verzakt, ik hoop dat Maurits en Richie een oplossing kunnen vinden om een goede zitpositie het best te steunen.

Er is net vreselijke nieuws dat de rechtse overheid hier in Nederland sterke cannabis heeft gecriminaliseerd na 40 jaren gedogen, met deze beslissing maaien zij de gangsters van de zwaartemarkt weer welkom.
















No comments: