Saturday, October 01, 2011

Ik Geniet. Enorm Van Vandaag...



Vandaag toen ik mijn linker arm van onder de deken haalde, gingen beide
armen tegelijkertijd omhoog en werden mijn vingers pijnlijk verdraaid.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Bewegen Bewegen van mijn linkerwapen veroorzaakt dat mijn rechter arm arm stijf gevouwen was op mijn borst, het was pijnlijk, en ik kon mijn arm niet ver genoeg uitrekken om de handgreep te pakken.

In plaats daarvan besliste ik mijn vingers te manipuleren, en masseren, dan heb ik geprobeerd om mijn armen uit te rekken, links was goed, rechts was nog strak gevouwen.

Uiteindelijk hield ik de rail rond het bed met mijn linker hand, eerst lukte het niet meteen met  rechts, dan probeerde ik het nogmaals en het lukte

Dan slaagde ik om mijn spieren uit te rekken, door mijn armen  zo ver uit te strekken als het mogelijk was.

Zodra ik het verschil kon voelen hield ik het handvat vast, op dat ogenblik, kwam Richie binnen en deelde mijn vreugde dat ik de armoefeningen zelf deed.

Yippee dat ik het in mijn eentje deed, had geen hulp nodig, niet vandaag, zou fijn zijn als het dagelijks was, maar  zelfs één keer in de week zou goed zijn.

Ik ben zeer gelukkig vandaag dat ik mijn arm oefeningen zelf kon doen, na de schok gisteren was het aardig

Duidelijk moet ik niet veronderstellen dat een slechte dag niet betekenent dat er geen goede dagen zullen zijn, goede dagen zoals vandaag waarvan ik enorm geniet.

No comments: