Sunday, October 23, 2011

Empathie.



Jorge Camacho.


Vandaag was een ontspannen dag, gisteren was vreselijk, wachtten de hele dag van 08.00 tot 18.00 op Welzorg, om dringende aanpassingen aan mijn arm steunen van het rolstoel te krijgen.

Richie kon niet de honden naar buiten nemen na het honden toilet tot na 13.00, en ook geen boodschaappn doen, wij moesten het beste van het maken.
                                           
Dank aan Rick, de ingenieur, van Welzorg, die overwerkte vrijdag en ons om 18.30 verraste, toen wij dachten tot maandag moeten wachten.

Het was goed dat hij zo onverwacht verscheen en goed had kijken na hoe ik zat, de arm steunen werden 10 cms verlaagd, zodat ik kan weer moeiteloos zitten

Nu kan ik comfortabel opnieuw zitten, wat na de laatste tien dagen van pijn briljant is, zittend in de rolstoel met de arm steunen 10 te hoge cms die pijnlijker werden elke dag.

De pijn van het zitten met mijn schouders zo ver omhoogd zij net onder mijn oren waren, het was zeer pijnlijk, alsof mijn schouders in een mangel waren.

Ik kan niet geloven dat ik zo door Percy van Welzorg, in de steek gelaten werd, Edith belde hem op 10 Oktober om hem te laten weten, dat de arm steunen van het rolstoel 10 te hoge waren.

Percy beloofde om iemand meteen te sturen, en deed niets, ik ben benieuwd of  hij bedacht hoe afschuwelijk pijnlijk het voor mij was.

Ik wedde hij dacht niet hoe het voor mij zou kunnen zijn of voo r iedereen anders waar hij mobiliteits middelen levert, ik ben  zeker hij overweegt nooit hoe anderen zouden reageren.

Het werkelijk is een schande dat de meerderheid van mensen die werken met gehandicapten, schijnen geen empathie met hun cliĆ«nten te hebben    



No comments: