Sunday, October 23, 2011

Niet Stoicijns Zijn.



Oscar Dominguez.
http://en.wikipedia.org/wiki/%C3%93scar_Dom%C3%ADnguez


Weer mooie zonneschijn opnieuw vandaag, het is veel kouder, nadat de onverwachte 2 weken van de extra zomer over is, het was schitterend, een mooie verrassing.

Het was aardig toen, in slechts een t-shirt uit te gaan en straks moet ik ook sweaters en sjaal en winterjasjes organiseren.

In de winter moeten wij 30 minuten op onze reistijd toevoegen aangezien het zo lang duurt voordat Richie mijn jasje enz. kan aantrekken.

De temperatuur daling is merkbaar deze laatste week, slechts over een week sinds dekens nog o.k. waren, nu is het kouder.

Het is snel eveneens koud genoeg voor het dekbed en koude genoeg voor dekens erover en dit gebeurt niet gewoonlijk tot Januari.

Op dit ogenblik schijnt het als deze winter zal zijn extra koude, vooral aangezien er aanwijzingen zijn, zoals geen muggen sinds begin van September en nu al extra dekens op het bed, ander jaren gebeurd dat pas in januari.

Ik verheug mij op het zien van sneeuw dit jaar, helaas heb ik geen tractor  wielen voor mijn rolstoel, die door sneeuw en zand kunnen.

Vandaag heb ik het  zeer gemakkelijk genomen, het is nu zeer plezierig te zitten in mijn rolstoel zonder enig pijn of ongemak, en natuurlijk is dat dank aan Rick, de monteur van Welzorg.

Zo blij dat de arm steunen van het rolstoel op vrijdag, werden verlaagd en mijn pijn werd meteen verlicht, ik hoefde niet meer stoïcijns te zijn en dapper tot maandag op een resolutie te wachten.





                                  
                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

No comments: