Wednesday, October 12, 2011

Steun Dringend Nodig.


Violaine
 Benoist-Gironniere


Op Maandag was ik optimistisch, ik dacht Maurits, mijn ergotherapeut, begreep dat ik dringend beter steun nodig had om te zitten in bed.

Richie en ik toonde precies waar ik moet worden gesteund, toen Maurits wegging dacht ik dat hij een bedrijf ging zoeken, dat mij mijn steunproblemen met zitten in bed zou helpen.

Ik was blij, tot hij mij een link stuurde  naar een bedrijf dat kussens heeft om te helpen beter te liggen maar niets had om mij zittend te steunen.

Ik kon het niet geloven toen ik de post van Maurits kreeg, onmiddellijk voelde ik mij in de steek gelaten, niet een aardig gevoel, vooral wanneer ik dringende hulp nodig heb.

Schijnt dat Maurits, geen idee heeft, waar hij steun vind voor mij in bed, zodat ik nu zelf   bedrijven zoek, die steun maken, zodat ik kan  behoorlijk gesteund zitten in bed.

Ik kan niet geloven dat ik  zoek oplossingen op het net, raar omdat Maurits en niet ik, een Doctor in Ergo Therapie heeft, hij zou goed geïnformeerd moeten zijn en het relevante bedrijf kunnen vinden.

Wat ook ongelooflijk is dat ik zoek een oplossing voor mijn steun problemen, probeer ook om een goede zittingspositie in bed te vinden en te handhaven.

Voel  mij rot nu; ik hoop dat ik een bedrijf kan vinden dat mij deze veelgevraagde steun kan voorzien.

Steun zou prachtig  zijn aangezien ik heel wat pijn, ongemak ervaar omdat mijn lichnaaam verdraaid en constant instort aan de linkerkant van het bed.


kussens, ergotherapeut, Doctor in Ergo Therapie, steun problemen, het web surfen,





No comments: