Friday, October 28, 2011

Genieten Van Vanavond.


Marcelino Vespeira.
http://en.wikipedia.org/wiki/Marcelino_Vespeira


Elke dag is verschillend, of dat dacht ik, tot ik weer vandaag, moest wachten op Welzorg, Richie had een botsing met de deurpost en de pinnen die e arm steun draagt knapte af.


Ik telefoneerde rechtstreeks Welzorg en heb sinds 12.30 gewacht; Ik heb een paar keer gebeld om te checken dat het door gaan, bijna de hoop verloren, de monteur van Welzorg waas hier 15 minuten vóór 17.00.


Ik ben zo gelukkig dat iemand uiteindelijk gekomen is, mij werd verteld dat  zij iemand tussen 13.00 tot 17.00 wilden sturen.


Droevig heeft de ingenieur niet de exacte  vervanging voor wat afbrak, zodat hij heeft een tijdelijke vervanging geïmproviseerd.


Een  enorme hulp en ik ga in de rolstoel zitten en de avond in de woonkamer doorbrengen.


Vóór het rolstoeldrama van vandaag, had ik goede afspraak met Kees van Aquriuos.

Kees zal de zelfde techniek als Summit gebruiken, zoals om mijn rolstoelzetel te maken, hopelijk gebeurd dit spoedig.

Belangrijk om  nu betere rolstoel besturing te krijgen, zodat Richie betere controle van de rolstoel heeft en uitgaan zal weer veilig zijn.

Eerst zal ik Richie ertoe brengen om mij in de rolstoel te zetten, zodat ik kan  genieten,van  de tijd uit mijn bed vanavond.



No comments: